ON VACATION

Back on the 1st of September

9 comments:

  1. Felices vacaciones Giovanna,
    vuelves el día de mi cumpleaños, 1 de septiembre.
    Estaré esperando impaciente hasta este día para ver tus nuevos diseños de tartas.
    Disfruta.
    Un abrazo.

    ReplyDelete
  2. blogul tau e minunat...si mie imi place foarte mult sa decorez torturi,dar din pacate nu prea am avut de unde sa invat...nu stii cumva daca in cluj as putea invata mai mult?si daca da unde?iti multumesc si te felicit pentru minunatiile pe care ni le prezinti.

    ReplyDelete
  3. gracias isabel. lo estoy disfrutando ya:))
    un beso

    ReplyDelete
  4. multumesc diana.
    nu stiu unde ai putea invata. la mine totul este autodidact. si practica face mult. cu fiecare tort nou invat ceva nou. fetele din afara organizeaza cursuri de decorat torturi, cupcakes sau biscuiti. chiar ma gandeam ca oare la noi ar fi interesati. poate as putea afce eu unul.
    cine stie. contnua sa imi citesti blogul. daca o sa fac ceva in sensul asta o sa apara si pe blog.

    ReplyDelete
  5. ok giovanna.iti multumesc.cu siguranta voi continua sa iti urmaresc creatiile si ar fi minunat daca ai face un curs...

    ReplyDelete
  6. love your work - i look forward to seeing what you do when you come back in September :)

    ~Cara Lee

    ReplyDelete
  7. tommorow you'll be back...abi astept sa vad postari noi:)

    ReplyDelete
  8. hey multu tare. dar doar prin 3 o sa ajung acasa. sunt nerabdatoare si eu. mi-a lipsit blogul mult.

    ReplyDelete
  9. foarte frumoase retete,te admir foarte mult.Te astept la mine pt niste premii virtuale.

    ReplyDelete