PROVOCARE

Am primit aceasta provocare de la Bianca, si m-am hotarat sa o accept pentru ca mie mi-a facut placere sa o citesc pe blogurile fetelor si astfel sa le cunosc mai bine pe acele fete cu care vorbesc virtual de ceva vreme, cu care am legat o prietenie si despre care nu stiam atatea.
Asa ca ...

PROVOCAREA AICI:

1. DACA AI UN SUPRANUME:
Giovanna:)))))))

2.UNDE TRAIESTI:
Cluj Napoca

3.INALTIME:
1.76

4.ONOMASTICA:
waw, pai aici eu am vreo 7 onomastice pe an cred. cam atati sfinti Ioan sarbatorim anual, dupa calendarul ortodox, deci cam atatea onomastice ar trebui sa sarbatoresc:)

5.OCUPATIE:
Economista

6.FRATI
un frate

7.LIMBA MATERNA:
Romana

8.LIMBI VORBITE:
Romana:)) , engleza, italiana, spaniola, valenciana(nu, nu este un dialect)

9.COLECTII:
nu am

10.NR LA PICIOR:
38

11.SCOALA:
studii superioare

12.MATERIA PREFERATA:

engleza

13.HOBBY:
decoratul torturilor:))) mai nou si tot ceea ce tine de sau include decorat...

14.BANI DE BUZUNAR:
cat de multi:))

15.DORINTA:
sanatate muuulta mie si familiei mele

16.VISE:
daca crezi cu adevarat in ele, si crezi ca le poti avea, chiar le vei avea!

17.NUMAR NOROCOS
nu am

18.AI VREA SA REVEZI:
 traiesc prezentul, privesc spre viitor. revederea, retrairea nici nu imi trec prin cap.

19.ANIMALE DE CASA:
nu am

1 comment:

  1. Frumoase raspunsuri.
    Ciudat, am vazut ca esti din Cj dar credeam ca traiesti afara dupa cum arata torturile tale.
    Mortale oricum, trebuie sa ai si mana pt decorat si materiale bune.
    Mersi ca ai acceptat provocarea.
    O saptamana frumoasa in continuare

    ReplyDelete