pretty small rose bouquet



I was given this bouquet as a second option for the christening cake. But I felt it was soo cute and delicate that it did not match the purple in cake at all. So I went with the other flower.
I love it so much that I thought of sharing it with you all. Isn't it the prettiest flower bouquet?
I watered it this morning and then took the photo.

Am primit acest buchet ca si o a doua varianta la tortul de botez. Mi s-a parut prea delicat si dulce si fin ca sa il pun pe tort. Mi se parea ca era in contrast cu movul folosit la tort, asa ca am folosit cealalta varianta.Imi place atat de mult ca m-am gandit sa il fotografiez si postez aici. L-am udat in dimineata aceasta si i-am facut poze.


Now looking at the pics I wish I bothered to change the bowl to a crystal one, but as I am in a hurry...
Acum, uitandu-ma la poze, vad ca ar fi trebuit sa schimb bowl-ul cu unul de sticla, dar cum ma grabesc ...

No comments:

Post a Comment