getting ready for rebeca's party - part 6

Jello oranges
 
I am going to cut these in half and use them on the desert table. I am sure the kids will love them. My daughter loves jello.
This is what you need to make them:
jello and about 2 kg of oranges
You need to prepare the jello according to the directions given on the box and cut your oranges in half and empty them completely. Then, poor the jello mix into each orange cavity and refrigerate it. You can leave it as such, or cut it in half again once they are done.

7 comments:

  1. mmmmmm! arata grozav. Fa si niste biscuiti personalizati pt fiecare copil de la petrecere. Am tot facut la zilele lui Radu si am observat ca ii impresioneaza. Daca mai ai timp, uff!

    ReplyDelete
  2. Interesant. Si mananca asa jeleu gol? Nu am mai vazut sau auzit (dar nu te speria ca mi-am dat seama ca nu am vazut multe :))

    ReplyDelete
  3. @ bianca - e super bun pt copii. mult calciu asta care l-am adus eu din spania are si supliment de vitamina C. este un dulce mai "sanatos" decat multe altele. da rebeca il manaca cu lingurinta. in spania se vand peste tot gata facut in paharute ca iaurtul.

    ReplyDelete
  4. @ ccris - chiar nu cred ca mai apuc. mi-ar fi placut si mie.dar nu prea mai am cum. alta data.

    ReplyDelete
  5. abia astept sa vad totul gata:))petrecere frumoasa!o singura problema o sa fie:))o sa vrea toti copiii ca mamele lor sa fac la fel:))

    ReplyDelete
  6. @ just me - ei nu stiu. poate ca da. dar nu toata lumea apreciaza toate aceste amanunte. eu le fac pt ca sunt o placere si pt mine. dar altfel cu singuanta nu le-as face.

    ReplyDelete
  7. ai dreptate nu toata lumea stie cata munca e in tot ce faci,cata migala,cati nervi ca poate uneori nu iese perfect cum ai vrea ,satisfactia la o petrecere,cel putin la mine e cand copii spun:oau!!!mi se bucura sufletul ca n-am muncit degeaba

    ReplyDelete