cakes from this weekend

Although sick and extremely tired I did manage to make the following cakes and two more that were repeating themselves in design, therefore didn't make it in front of the camera:)

Just a simple round cake that I squeezed in at the last moment. I love the color combination and I also got to try out a new cutter that Alina, my friend, brought me.

Not a Hannah Montana guitar cake:)

A very colorful design, made for an engagement party.

And a pink castle for a little princess.

13 comments:

  1. Asa, da-i pe spate, Giovanna! Primele doua imi plac cel mai mult. Cind e petrecerea pentru Rebeca? Tot astept sa vad cum iese...

    ReplyDelete
  2. vineri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    si nu am facut inca nici jumate din ce mi-am propus

    ReplyDelete
  3. vin sa te ajut?
    sau fac aici si iti trimit prin posta :) daca ai nevoie de ajutor...

    ReplyDelete
  4. supeeeerbee!!! felicitari. ai muncit muuult, get some rest:)
    hugs!

    ReplyDelete
  5. zi si te ajut cum pot!

    ReplyDelete
  6. faine toate,sper ca te simti bine:)

    ReplyDelete
  7. superbe,ca de obicei ,cand le mananca le place pasta de zahar ?ce pui in ea ca la fetita nu-i place,i place aia de lapte praf,am incercat nu-i place si cu asta basta,o zis ca parca-i martipan,ce mult ai avut de lucru la torturi cred ca ti-a luat timp nu gluma,nu ma pot hotara asupra unuia ca toate-s faine

    ReplyDelete
  8. @ ccris - daca ai fi mai aproape ar fi ceva dar asa de departe cam greu. e apreciata si intentia oricum.
    @ just me - multumesc. da ma simt mai bine dpdv al bolii, oboseala tot acolo e
    @ doinitza's cakes - rebecai ii place place pasta de zahar. dar mai mult ii place fondantul din marshmallows. eu nu intreb daca le place pasta. e doar decor pana la urma. nu trebuie mancata chiar daca e comestibila. eu personal nu am gustat=-o niciodata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:) asa sunt eu. nu imi plac dulciurile. gust interiorul si atat. niciodata pasta. cand stiu cat zahar are in ea.....

    ReplyDelete
  9. Imi plac toate, dar primul e mai pe gustul meu. Imi place ca arata atat de elegant!! Si verdele ala ti-a iesit superb. Cu ce culoare? este asa colorant?
    Pup

    ReplyDelete
  10. Mie imi plac... toate! Ca n u m-am pututu hotari la unul anume. Daca as fi obligata sa aleg, as fi in mare impas. probabil ca as trage la sorti... Sa ai o saptamana asa cum iti doresti!

    ReplyDelete
  11. din pacate...departe rau

    ReplyDelete
  12. @ elena toma - multumesc mult elena. toate cele bune si tie.

    ReplyDelete