dragon cake

Finally a boy that did not want a car for his birthday! 
I was soo looking forward to this cake. It was a challenge! I worked ~ 8 hours just to decorate it. all those tiny circles on the tail and feet....Didn't even stop to eat, but in the end I was able to pull it off and here is my dragon.
Acum ca am mai multe cititoare din Romania, o sa scriu postarile si in romana.
In sfarsit un baiat care nu a vrut o masina pentru ziua lui!
Am vrut foarte mult sa fac acest tort. era diferit de ce facusem pana acum si era o provocare pentru mine. Am lucrat ~ 8 ore la acest tort, numai ca sa il decorez. Nici macar nu m-am oprit sa imi iau pranzul, nimic. am avut de facut la cerculete.... cele mici mici de pe coada si labe.... dar intr-un final am reusit sa il termin.

I added some grass and chocolate money on the board. 
Pe platou am decorat cu iarba si am pus monede din ciocolata, ca sa aiba ce pazi dragonul:)

If you look closely , you can see a firework coming out of its mouth. I put that in there so when they light it up it will look like the dragon spits fire out of his mouth. How cool is that?
 Daca va uitati atent, puteti observa ca are un articifiu ce ii iese putin din gura. L-am implantat in cap ca atunci cand scot tortul si il aprind sa arate ca si cum scoate flacari dragonul nostru pe gura. Cool, nu?

Capul si labele sunt din salam de biscuiti, corpul este tortul , iar coada este din fondant.
Close up of the head. 
Si aici un detaliu al capului.

14 comments:

  1. 8 ore? wow! oricum, rezultatul e pe masura! genial!

    ReplyDelete
  2. multumesc mihaela
    spatele mi-e rupt, dar azi merg la masaj, deci ar trebui sa fie mai bine.

    ReplyDelete
  3. OMDG!!!! tu esti chiar fenomen! pai aproape ca arata mai bine ca torturile lu' Buddy, pe cuvant! mii de felicitari, esti artista.
    pe astea le stii? :D : http://www.mikesamazingcakes.com/

    ReplyDelete
  4. waw noi2, chiar ma flatezi. acum chiar ca buddy nu sunt. si nu nu le stiu pe cele din linkul tau.a cum o sa ma uit. te pup.
    si multumesc pentru aprecieri, mi-ai luat putin din durearea de spate:)))))

    ReplyDelete
  5. Fantastic! I love the colour too...

    ReplyDelete
  6. Extraordinar! După 8 ore de muncă meriti pe deplin un masaj pe cinste ! Felicitări ! Tortul e impecabil realizat!

    ReplyDelete
  7. OMG!!!!!! II SUPERB....CULOAREA II TARE FAINA.....NU-MI GASESC CUVINTELE....FELICITARI!...CAND AM SA MA FAC MARE VREAU SA FAC TORTURI CA SI TINE:))TE-AM PUPAT!

    ReplyDelete
  8. De piedra me has dejado!! impresionante, que color tan bonito, eres una artista. Un besazo.

    ReplyDelete
  9. Uluitor acest tort! N-as fi in stare de asa ceva nici daca as sta o zi intreaga sa ma uit la tine cum faci. Sunt antitalent la asa ceva, torturile mele sunt, delicat spus, "comune". Am doua retete foarte speciale de tort, dar la decorat... merit bataie ca nu m-am straduit mai mult sa invat. Felicitari!

    ReplyDelete
  10. Spectaculos! Deja ma gandesc la ziua varului meu... ca in ultmima perioada doar dragoni viseaza.
    O sa te am ca model. Multumesc pentru idee!
    Felicitari!

    ReplyDelete
  11. Vai ce superb e!!! Cum reusesti sa le faci sa arete asa bine?
    Minunate toate, superbe de-a dreptul

    ReplyDelete
  12. Uauuu, formidabil , ce culoare tare si detaliile, ideea cu monezile ....super , SENZATIONAL , feicitari ti-am mai spus cred ca .... ai o mana de aur ( sunt fata cu tortul de Valentine's ). Tot timpul urmarim cu sotul meu ce noutati ai mai "pus la cale" si sincer chiar daca am vazut deja pozele de atatea ori , tot timpul ma uit din nou si din nou, pentru ca descopar poate ceva ce mi-a scapat ( ma refer la detalii ). Aplauze !!! O sa te sun mai incolo pentru un tortulet ( pe data de 7 mai ) pentru soacra (73 de ani ) , de ziua ei ....deci o sa las tot "greul" pe capul tau :P cu imaginatie cu tot. :).

    ReplyDelete
  13. ok multumesc mult pentru aprecierile tale. deja ma gandesc la tortul pt bunica ta:)))

    ReplyDelete