hippo wedding cake

My kind of wedding cake! different, simple, without flowers. 
And with hippos on top!!!!!!!!!!!!!
Have you seen hippos on a wedding cake before?????
I love originality in all its shapes and forms.
The bride sent me a photo of the couple's favorite mascot, a cute hippo, and I created two hippos for their wedding cake. A him and a her.  And I gave them green eyes, of course:)
I looooove them!!!!!!!!!!!

The whole wedding was decorated in various shades of green, so we went with that on the cake as well.
The bride had green shoes!!!!! Loving her even more:)))
Everything had something green, so the cake could not be different.

15 comments:

  1. Ce tort drgautz!!!! Imi place foarte mult!!!
    Foarte originala ideea.
    Super tortul si mascotele!!

    ReplyDelete
  2. Perfect finish, and original theme.

    Have a wonderful sunday.

    ReplyDelete
  3. chiar ca-i faina asa...mai deosebit!si aia 2 hippo sunt asa de scumpi....:)))! deabia ne-am intors de la un botez....cred cel mai plictisitor din viata mea...cei care si-au botezat copii(gemeni)sunt romani de origine maghiara....dar mai mult cred ca se cred canadieni...a fost muzica de pian..nu s-a dansat, s-a mancat si lumea a stat afara la tigara..am avut impresia ca iau cina la un restaurant....mancare f buna...da chef deloc..si nu,nu-s pocaiti:))dar asta e ,fiecare face cum crede:)

    ReplyDelete
  4. ohoooo, ce frumos si original!!! felicitari mirilor pentru alegerile facute si tie pentru tortul special!

    ReplyDelete
  5. Buna Giovana ! Super faine ultimele 2 torturi( nu ca celelalte nu ar fi).Felicitari !

    ReplyDelete
  6. haiosi foc, imi place cind lumea cere si altceva

    ReplyDelete
  7. Vai GIovana sunt atat de sumpici hipopotanii. Felicitari chiar este o idee originala

    ReplyDelete
  8. Love it, the hippos are SO CUTE!

    ReplyDelete
  9. @ Caroline' cake company - thank's Caroline.

    @ Simona - multumesc mult simona.

    @ CCCris - da. si mie. nu sunt fac clasic.

    @ Nina's art cake - multumesc mult pentru aprecieri. am sa trec imediat si eu pe la tine.

    @ Stefana - multumesc mult.

    @ just me - si mie atat imi sunt de dragi hipopotamiiiiiii. mi0a placut si mie f mult ideea acestui tort. cat despre botez, dupa cum ai spus. fiecare cum vrea. nu s-a vrut a fi chef cu siguranta. te pusi. lasa ca la tine va fi chef in toata regula:)

    @ Mari - thank you so much.

    @ Bianca - multumesc mult draga mea.

    ReplyDelete
  10. Asta imi place si mie la om: sa fie putin mai altfel, original...ma apuca niste sentimente...deloc placut cand ii aud...tortul sa fie "exact" ca acela (m-as multumi daca ar spune sa fie freza pe partea cealalta sau fundita sa fie roz bobon...ceva schimbat!). Toata stima mirilor pentru alegerea indrazneata, iar pentru executia domniei tale: tot respectul! Muah!

    ReplyDelete
  11. Oooooooooooh,
    pero que monada.
    Te quedó perfecta.

    Un abrazo.

    ReplyDelete
  12. Sunt minunati hipopotamii, felicitari.

    ReplyDelete
  13. @ petite foury - :)))))) si multumesc. pusi si tie.

    @ isabel - gracias isabel, que invidia no estar en la feria del azucar. a ver si el ano que viene consigo verla yo tambien.

    @ cristina - multumesc cristina.

    ReplyDelete
  14. e bestial tortu :X si eu si iubitul meu suntem topiti dupa hippo :) am dat comanda la un hippo cake in arad... a fost dragut ..dar nu se compara cu hipopotamii tai :) love it :X felicitari

    ReplyDelete