westie in a hand bag cake


Made for a little girl who loves dogs. 


17 comments:

  1. ce real pare catelul ! foarte reusita si geanta !

    ReplyDelete
  2. Vai ce dragut Giovana super frumos:D

    ReplyDelete
  3. Superb!!! Stii ce a spus Sandra? Mami..diansta vreau sa imi faci de ziua mea:)) Sa imi faci dinasta:)) Pana la vara poate uita ca parca imi e cumva sa ma incumet sa fac un caine:))
    Pupici

    ReplyDelete
  4. Como te luces Giovanna.
    Cuantas tartas puedes hacer a la semana??
    Que barbaridad desde que no he venido las maravillas que has puesto.

    Te felicito.
    Un abrazo.

    ReplyDelete
  5. te-ai specializat in catelusi simpatici?

    ReplyDelete
  6. Vai ce frumos si cat de reusit e catelul,super, super...

    ReplyDelete
  7. Cred ca e tare cuminte cainele asta, de nu latra sau da din coada!
    Fenomenal!

    ReplyDelete
  8. Giovanna, imi faci tort de ziua mea? :D Ca oricat m-as stradui sa invat de la tine, tu reusesti sa ma surprinzi cu mai mult, mai bine, mai frumos! Sincere felicitari din partea mea! :*

    ReplyDelete
  9. Pare asa real ca-ti vine sa-l smotocesti un pic.

    ReplyDelete
  10. mereu reusesti sa ma (ne ) surprinzi ! fac si eu ca Dana ( torturiledanielei) : sigur esti pamanteana ??????? :))))

    imi place si cel cu poneii, dar si cel galben cu mov, de asta nu mai zic nimic! eu nu ma incumet la unul ca asta ....

    ReplyDelete
  11. vai ce sa mai zic......super....eu zic incet incet sa aduni material si sa scoti o carte cu "how to"....:))))

    ReplyDelete