LONGINES watch cake



This is what I was asked to do. The lady wanted to surprise the husband with a cake shaped as his favorite watch. She wanted the time to show 4 o'clock and the date to be 17.
So here it comes...

Acesta era ceasul ce trebuia sa il fac. O colega a unei bune prietene de ale mele, dorea sa isi surprinda sotul cu un tort in forma ceasului sau preferat. A cerut ca ceasul sa arate ora 4 si ca data sa fie 17.
Si acum varianta mea ...



Unfortunately, I failed to keep the blue color of the needles, thinking that it was something wrong with my printer and the colors did not come out wright. I printed out the photo to guide me all along the making of the cake, and since I am not a big fan or "connoisseur" of watches, I did not assume they were supposed to be blue, I thought I was running out of black ink. :)
I wish I'd done it better.

Din pacate nu am facut acele ceasului culoarea corecta, adica albastru.Eu am crezut ca nu imi functiona bine imprimanta si ca nu au iesit culorile bine. Am scos poza primita la imprimata ca sa ma ajute sa ma ghideze in realizarea tortului, si cum nu sunt o cunoscatoare de ceasuri, nu m-am gandit ca trebuiau sa fie albastre; am presupus automat ca mi se termina cartusul negru. :)
Mi-a parut foarte rau, si imi doresc sa il fi facut mai bine.




1 comment:

  1. E minunat...arta, ce mai???Dar de ce iti faci griji pentru culoarea limbilor de ceas?Ce daca sunt negre?Ai primit observatii?E adevarat ca poate arata ca cel autentic dar oricum draga mea ai maini de aur!Bravo!Eu cred ca au fost incantati mai ales sotul colegei prietenei tale.

    ReplyDelete