Noul meu blog!!!!!!!!

Buna fetelor, 
cu bucurie va impartasesc faptul ca am un nou blog!!!! unul de gatit si in in limba romana de aceasta data:)
Sunt pasionata de gatit si de mult imi doream si un astfel de blog. Blogul se numeste Gatim, Mancam,Savuram, si va invit sa ma vizitati si acolo. NU sunt singura pe acest blog. Colaborez cu o prietena draga, pasionata si ea de gatit, asa ca veti beneficia de 2 stiluri diferite in ale gatitului in acelasi blog. 
Suntem doar la inceput, deci va trebui sa ne urmariti si sa ne vedeti cum crestem odata cu voi si impreuna cu voi si comentariile voastre.
Va asteptam si pe noul blog.

8 comments:

  1. Felicitari, draga mea! M-am si uitat, am salivat nitel si o sa fiu cu ochii pe tine si Sophia.

    ReplyDelete
  2. Felicitari Giovanna,am vizitat si daca-mi dai voie o sa trec in lista mea noul blog,pupici.

    ReplyDelete
  3. Felicitari!
    Abia astept cat mai multe retete!:)

    ReplyDelete
  4. @ carmen - multumesc carmen. or sa vina si retele. te pup.

    @ Lissa'a cakes - waw ce bucurie si ajutor din partea ta... multumesc mult. suntem la inceput. ca sa fiu in lista de bloguri inseamna mult. este o draguta. iti multuminm din suflet. si am sa fac si eu la fel. doar tu chiar estie un blog ce ma inspira si este plin de retete si idei, nu numai de torturi. te pup si multumesc inca odata.

    @ Elena Toma - multumesc draga mea, o onoare sa te avem de follower in ale gatitiului. comentariile tale or sa nu ajute sa ne imbunataim unde e cazul.

    @ geta - multu geta. te pusi.

    ReplyDelete
  5. Gata, voi fi cu ochii pe voi sa vad ce mai gatiti. Multumim. Spor.

    ReplyDelete
  6. Mult succes in tot ce faci si sa te vedem vedeta la emisiunea:GATIM,MANCAM,SAVURAM !La Multi Ani si La Multi Fani! Mia Velcherean

    ReplyDelete