another dragon & castle cake

I was asked to do this cake again, this time for a 6 year old. I did it a bit different than my first, because I do not like to do the exact same thing again. This way I get to try out new ways and see how things turn out. Also, the moment's inspiration is never the same and I just love to give in to that moment:)
The dragon was red as per the boy's request. I like my second try at this design. Hope the boy loved it.
I also put a flag with the boys name on it but failed to take a picture afterward.







Happy birthday Bogdan!!!!!

7 comments:

  1. foarte frumos..sti ce ar trebui tu sa faci?sa-ti deschizi o scoala si sa inveti pe cine e interesat sa decoreze torturi, pe bune. esti printre putinele in tara care face asa torturi..! sau fa dvd cu pas cu pas si le scoti la vanzare:)cumpar si eu:)

    ReplyDelete
  2. hey, esti o comoara!
    sa stii ca m-am gandit si eu, nu si la dvd insa!, poate ca ar trebui sa incerc. cine stie. poate ar prinde. as putea incepe cu chestii simple care le-ar putea face orice mamica.
    daca vreodata o fac, tu nu cumperi, tu il primesti cadou:)
    te pup

    ReplyDelete
  3. poate ma inveti pe mine, cand vin acasa(naiba stii cand o fi , cu planurile nostre)si eu iti impartasesc din experienta de aici, din ianuarie incep o noua clasa la wilton, invat sa lucrez cu fondant si gum paste, cred ca floricele ....facem schimb de experienta:))

    ReplyDelete
  4. hey ce roller coaster emotional.... intai citesc mesajul cum ca vii, ma bucur, apoi citesc ca s-au schimbat planurile, si gata si bucuria. mi-ar place s afacem schimb de experienta. pe bune. desi nu stiu ce te-as putea invata eu. dar oricum macar povestim, ne vedem, ne cunoastem.
    si ma bucur ca ti-am aflat numele. nu te stresa cu casa, incearca sa te bucuri de experienta, decoratiuni, chestii pt casa, etc etc. totul va fi bine sigur, deci ne vedem la vara cred:).te pup

    ReplyDelete
  5. da,asa-i, desi nu ne cunoastem te simt ca si o pritena, ajuta faptul ca suntem din acelasi oras:))sper sa trecem peste mutat .toate...azi am constat ca din greseala ma trimis aparatul foto la casa...deci tre sa-l recuprez daca vreau sa mai postez ceva:))))hahaha, sunt de-a dreptul aiurita...sau nebuna:)))

    ReplyDelete
  6. eu numai din astea fac. tot timpul cu capul in nori si tot timpul uit de toate. deci pt mine e normal:))
    lasa-mi adresa de mail. putem vb mai bine pe mail. nu?
    te pup
    ma pun la treaba. urmeaza trei zile de treaba serioasa.
    sunt f entuzioasmata pt ca voi decora un botez pe langa tort pe 17 ian. si vreau s amerg s avad ce gasesc pe aici. tema este ingerasi. e o pasiune de a mea si tara ma bucur cand de facut asa ceva. este totul al buget super redus din pacate, dar vreau sa incerc sa fie totusi special.
    te pup take care

    ReplyDelete
  7. incredibil ce iese din mainile tale. Si nu numai ca sunt frumos decorate dar sunt si buuuuuuuuuuuuuuune!!!!! Intamplarea a facut sa gust si eu " o printesa" ( era pt. Jemima )si e super super gustos. Astept si eu DVD-ul :))
    Alina

    ReplyDelete