yet another mice & cheese cake

I have done this cake 4 times now. It seems to be quite a crowd pleaser. I did this one at my brother's request. I was not going to post it, but i thought I should at least make reference to the girl that inspired this particular cake. A long time ago, I saw this idea on one of my favorite blogs La casita verde, which I read constantly(great recipes, by the way). She did it differently on a square cake, but she totally inspired mine, so thank you for sharing and inspiring the rest of the world.


Am facut acest tort pentru a patra oara, la cererea fratelui meu. este un model ce a placut multora. Nu aveam de gand sa o public pe blog, inca o data, dar m-am gandit ca ar fi frumos sa fac referinta la cea care a inspirat acest tort. Aceasta idee am vazut-o acum multa vreme pe unul din blogurile mele preferate, La casita verde (retete super bune si originale). Ea l-a facut diferit, pe un tort dreptunghiular de ciocolata, iar eu m-am gandit sa il fac pe un tort rotund de forma unui cas. Mi-a trebuit ceva sa o conving pe prietena mea sa ma lase sa ii fac un tort cu soareci baietelui ei, dar odata convinsa, a placut si a fost repetat dupa cum vedeti.

No comments:

Post a Comment