Espana vs Deutschland

Spain wooooooooooooooooon!!!!!!!!!!!!!!!
You can guess who we were cheering for, right?

Sangria was the obvious choice, for a true Spanish supporter.

My husband prepared it so I am going to post the recipe as well.

during the game...
...and after we won...


There are money in my jeans:))
Not only did Spain win, but I too won. We all placed our bets before the game started, regarding the final score, and I was the only one to say Spain would win by 1:0. So... I got to take home everyone's money:)))

Still Germany's no 1 fan:)))))


Go Spain!

7 comments:

  1. Haaai, Romaniaaaa! Vai, de cand n-am mai strigat asa...trist. Mi-e dor sa mai stau cu sufletul in gat si cu emotii sa nu luam pt a nu stiu cata oara bataie...Oare cand o venii si vremea noastra? Hey, dar vuvuzela n-ati avut in dotare :-))))? Pup - sunteti cei mai frumosi suporteri!

    ReplyDelete
  2. nu ma uit la meciuri, dar daca e distractie imi place. Important e ca tu ai cistigat :)))
    Sa nu uit: si eu beau sangria, dar mai bun e cidru :P

    ReplyDelete
  3. vuvuzele ... nop, desi ne-am gandit la ele, dar nu stiam de unde s ane facem rost.
    la mine a fost mai mult de distractie si de participa intr-o competie cu pritenii nostri. ei germania noi spania. altfel chiar nu ma am co fotbalul de loc. dar am castigat!!!!!!!! ce mai conteaza restul acum?:))))
    va pup pe amnandoua

    ReplyDelete
  4. e ebay-ul plin de ele (au speculat chinezii momentul :-))))
    si...am uitat sa intreb: unde pleci cu banii castigati?Ce locuri exotice o sa vizitezi? :-))))))))))))) Pup si eu!

    ReplyDelete
  5. Se vede clar ca v-ati distrat. Fain de voi. Te-am pupat si felicitari pt castig ;)

    ReplyDelete
  6. @ petite foury - noroc ca avem imaginatie si cu imaginatia putem merge oriunde:)

    ReplyDelete
  7. Haha...nebuni sunteti:))
    Astazi si-a luat si sotul meu tricoul cu Spania:))
    Hai SPANIAAAA!!!!!

    ReplyDelete